הקמת קירות ירוקים

הקמת קירות ירוקים

הקמת קירות ירוקים

הקמת קירות ירוקים הינה משימה לאנשים המומחים בתחום בלבד. הביקוש לגינות התלויות הללו מהוות את הסימן כי למרות שהאנושות עברה אל הערים והקיפה את עצמה בבטון, היא עדיין מעוניינת לשמור לעצמה פיסה של הטבע במרחק נגיעה. משרדים, בתים פרטיים, מרפסות ומבנים ציבוריים שונים בחרו ליצור פינה ירוקה ונעימה על ידי הקמת קירות ירוקים.

 

הקמת קירות ירוקים – פתרונות גינון מתקדמים

פלאי הטכנולוגיה מקיפים אותנו מכל עבר, כך שאין זה מפתיע כי אפילו הגינה הפשוטה והמוכרת של פעם עשתה עליה אל הבתים וטיפסה על הקירות. כיום ניתן להקים קירות ירוקים בקלות על ידי חברה מקצועית. זו תוכל גם לסייע לכם בהתאמה של סוגי הצמחייה המומלצת ויצירת העיצוב המרשים ביותר אשר יוכל להתאים לכל בית, משרד או גוף ציבורי.

אם אתם כמו רוב אזרחי ישראל, וכמהים לראות קצת ירוק בעיניים, הרי שבעזרתה של חברה מקצועית בתחום תוכלו ליצור את הפינה המושלמת בכל מקום שתרצו. הקמת קירות ירוקים מאפרים היום כמעט על כל קיר, ומתאימה לכל אדם. התחזוקה של הקירות הללו היא פשוטה בהרבה מאשר גינה רגילה ואף חסכונית יותר. ההשקיה מתבצעת על ידי מערכת חכמה אשר עושה שימוש חוזר במי ההשקיה העודפים כמו גם במי המזגנים. בקר ההשקיה הינו חלק ממערכת משוכללת זו והוא מאפשר שליטה מרחוק על כל המערכת בעזרת סמארט-פון או כל מחשב אחר.

קירות ירוקים – טוויסט מודרני על רעיון עתיק

הרצון להקים גינה תלויה וססגונית ממנה ניתן ליהנות הינו רעיון שהולך עם התרבות האנושית מאז ומתמיד. אפילו המחשבה של גינות תלויות נעשה עוד עם הגנים התלויים של בבל. אך בתקופה המודרנית בה אנו חיים, ניתן להקים את הגינות המפוארות ביותר ממש על קיר ביתנו וליהנות מתחזוקה מינימלית באדיבות הטכנולוגיה של היום. חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע”מ שמחות לעמוד לשירותכם ולחלוק מניסיוננו בכל הקשור למציאת פתרונות ירוקים מתקדמים אשר יאפשרו את הכנסתו של הטבע חזרה לחיים שלנו. לא עוד לג’ונגל העירוני, מעכשיו יש לנו פיסת גן עדן פרטית בבית.

יכול לעניין אותך גם

קיר צמחיה לבניין

קיר צמחיה לבניין

קירות צמחיה ירוקים לבניין קיר צמחיה לבניין – קירות שמוסיפים עניין אם אתם מחפשים דרך מעניינת וחדשנית למתג את המבנה

קרא עוד

קירות ירוקים למשרד

קירות ירוקים למשרד

קירות ירוקים למשרד קירות ירוקים למשרד – הופכים מקום העבודה למקום מיוחד אם נמאס לכם להגיע למשרד האפרורי שלכם ואתם

קרא עוד

גינה תלויה

גינה תלויה

גינה תלויה אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתגוררים בעיר ועדיין חולמים על גינה ירוקה ופורחת, בוודאי תשמחו לגלות כי

קרא עוד

Share on Facebook