קירות ירוקים בעיר

קירות ירוקים בעיר

קירות ירוקים עירוניים – פתרון מצוין לזיהום האוויר

ידע כל ראש עיר וכל ראש מועצה מקומית: יש פתרון מצוין לבעיה הגדולה של זיהום האוויר: הקמת קירות ירוקים על גבי מבנים שונים בעיר, שתפחית בצורה מאוד משמעותית את כמות הזיהום ואת השלכותיו השליליות.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ חייגו עכשיו 02-6436408 וצוות המומחים של החברה ישמח לעמוד לשירותכם.

קירות ירוקים עירוניים ותרומתם הגדולה לאיכות החיים

אחד הטרנדים החדשים בארץ בתחום עיצוב המבנים הינו הקמה של קירות צמחיה חיים או בשמם הנוסף – קירות ירוקים. אין ספק, כי מדובר בעיצוב מרשים במיוחד, המייחד בצורה מרשימה ביותר את המבנה ומוסיף הרבה מאוד לסביבה העירונית, אולם לפתרון זה יש ערך מוסף הרבה יותר גדול מאשר נטו עיצוב – הפחתה משמעותית במיוחד בזיהום האוויר בסביבתו.

הסיבות להפחתה בזיהום האוויר

מחקר שפורסם במגזין Environmental Science & Technology מוכיח, שלקירות ירוקים יש השפעה כימית על איכות האוויר שנמצא בסביבתו. במסגרת המחקר יצרו החוקרים הדמיה ממוחשבת שמתארת בצורה מדויקת את התגובות הכימיות של הקיר הירוק בעיר שממוקמת במערב אירופה, תוך לקיחה בחשבון של גורמים נוספים כמו מיקומו המדויק של המבנה ומהירות הרוח הממוצעת שנושבת במקום. התוצאה היתה, שבמעברים בין בניינים גבוהים שאחד מקירותיהם היה קיר ירוק, זיהום האוויר היה נמוך באופן משמעותי מזה שהיה בין בניינים אחרים שלא צופו בצמחייה.

הגורם לכך טמון, כנראה, בעובדה שהצמחים סופחים אליהם כמויות גדולות של חנקן דו חמצני, של דו תחמוצת הפחמן ושל רעלנים נוספים שנמצאים באוויר, ושיכולים להזיק מאוד לבריאותם של בני אדם. לכידת המזהמים הללו הינה משמעותית ביותר, ולכן, אם ראשי מועצות ועיריות יחליטו להציב קירות ירוקים בערים ובאזורי התעשייה ה”מועדים לפורענות” – הם יוכלו להשיג הפחתה ניכרת בזיהום האוויר. כמו שאמר אחד ממבצעי המחקר שתואר מעלה: “המחקר על הקירות הירוקים מקדם פתרון חלופי שעשוי לאפשר [לממשלות] לשפר את איכות האוויר במקומות הבעייתיים”.

בשירות הפיתוח העירוני

אנו פונים בזאת אל ראשי עיריות ומועצות חברתנו מבצעת פרויקטים רבים בתחום הקירות הירוקים העירוניים ובכלל, ותשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון ואת הטכנולוגיה המתקדמת בה היא משתמשת.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישה ראשונית, חייגו עכשיו 02-6436408 ונשמח לעמוד לשירותכם.

יכול לעניין אותך גם

קיר צמחיה לבניין

קיר צמחיה לבניין

קירות צמחיה ירוקים לבניין קיר צמחיה לבניין – קירות שמוסיפים עניין אם אתם מחפשים דרך מעניינת וחדשנית למתג את המבנה

קרא עוד

קירות ירוקים למשרד

קירות ירוקים למשרד

קירות ירוקים למשרד קירות ירוקים למשרד – הופכים מקום העבודה למקום מיוחד אם נמאס לכם להגיע למשרד האפרורי שלכם ואתם

קרא עוד

גינה תלויה

גינה תלויה

גינה תלויה אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתגוררים בעיר ועדיין חולמים על גינה ירוקה ופורחת, בוודאי תשמחו לגלות כי

קרא עוד

Share on Facebook