הקמת גינה אנכית – גינה ורטיקאלית

הקמת גינה אנכית – גינה ורטיקאלית

הקמת גינה אנכית – גינה ורטיקאלית

קירות ירוקים בארץ הם ההתמחות שלנו

החברה מתמחה בהקמת קירות ירוקים בארץ, ומאחוריה פרויקטים רבים שביצעה בתחום. חברתנו מקימה גינות אנכיות בארץ מזה שנים רבות, בטכנולוגיה ייחודית שמאפשרת הנאה לאורך זמן מהתוצאות. לקבלת מידע נוסף אודות פרויקטים שביצענו ולאפיון הקיר הירוק שלכם.

גינה אנכית (ורטיקאלית) בישראל – קירות ירוקים שעושים את ההבדל

בשנים האחרונות, מתפשטת בארץ מגמה ירוקה ברוב תחומי התעשייה. מפעלים רבים מגלים מודעות גבוהה לחשיבות פינוי הפסולת לאתרי מחזור ולאתרים מורשים בלבד, חברות בנייה משתמשות יותר ויותר בשיטת הבנייה הקלה וחברות אחרות מתמקדות בפעולות שמיטיבות מאוד עם הסביבה. אחת הדרכים להוסיף טבע לסביבה העירונית מגיעה אלינו מארצות שונות בעולם ונקראת גינון אנכי או קירות ירוקים.

גינות וורטיקליות – תחילתה של ידידות מופלאה

את הקירות הירוקים ניתן להקים על כל קיר של מבנה, הן מבחוץ והן מבפנים. הבחירה בגינה אנכית יכולה לתרום מאוד לסביבה ולבני האדם כאחד, וזאת בזכות העובדה שיש לה הרבה מאוד יתרונות:

  • עיצוב שלא רואים כל יום – הבחירה לעטר קיר בצמחייה במקום בצבע שונה או בתמונת קנבס מספקת ייחוד משמעותי מאוד למבנה והופכת אותו ליחיד ומיוחד מסוגו.
  • שיפור הריכוז והתפוקות – בזכות תהליך הפוטוסינתזה הטבעי של הצמחים, במהלכו הם סופחים רעלים ופולטים חמצן אל האוויר, האוויר בסביבה של קירות ירוקים בארץ ובכלל הוא הרבה יותר נקי. לא בכדי מצאו מחקרים שונים שנעשו בתחום, שרמת הריכוז של אנשים ששהו לאורך זמן בקרבת צמחייה הייתה הרבה יותר גבוהה משל אחרים.
  • תוספת נפלאה לבידוד – כשמתקינים צמחייה על קירות, בצורה של גינה אנכית, היא מהווה שכבת בידוד נוספת, המאפשרת לדיירי המבנה ליהנות מחלל שחשוף פחות למפגעים כמו רטיבות, קור וחום. התוצאה – טמפרטורה נעימה בכל עונות השנה, דבר שתורם מאוד לשיפור האווירה.
  • מיתוג ייחודי – חברה שבוחרת לעטר את מבנה המשרדים שלה בצמחייה מספקת לעצמה ייחודיות ובידול נוספים שחיוניים מאוד בעולם התחרותי שבו אנו חיים. מכיוון שעדיין אין הרבה מאוד קירות ירוקים בארץ, הרי שהבחירה באפשרות זו תורמת לזיהוי המבנה עם החברה המסוימת ומגדילה את הסקרנות של הלקוחות הפוטנציאליים לגבי מה שנעשה מעבר לקיר.

המומחים בבניית גינות וורטיקאליות בארץ

חברתנו מתמחה בהקמת גינות תלויות ומאחורינו פרויקטים רבים שביצענו בכל רחבי הארץ. עם לקוחותינו נמנים חברות, ארגונים, ועדי בתים והרבה מאוד לקוחות פרטיים, אשר נהנים היום מכל היתרונות של הקירות הירוקים.

 

אם גם אתם מעוניינים בגינה אנכית שתאפשר לכם ליהנות מהטבע גם בסביבה העירונית ביותר

חייגו עכשיו 02-6436408 והצוות המקצועי שלנו ישמח מאוד לעמוד לשירותכם.

יכול לעניין אותך גם

קיר צמחיה לבניין

קיר צמחיה לבניין

קירות צמחיה ירוקים לבניין קיר צמחיה לבניין – קירות שמוסיפים עניין אם אתם מחפשים דרך מעניינת וחדשנית למתג את המבנה

קרא עוד

קירות ירוקים למשרד

קירות ירוקים למשרד

קירות ירוקים למשרד קירות ירוקים למשרד – הופכים מקום העבודה למקום מיוחד אם נמאס לכם להגיע למשרד האפרורי שלכם ואתם

קרא עוד

גינה תלויה

גינה תלויה

גינה תלויה אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתגוררים בעיר ועדיין חולמים על גינה ירוקה ופורחת, בוודאי תשמחו לגלות כי

קרא עוד

Share on Facebook